Кошик

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (63) 157-85-42
+380 (95) 722-98-61
Червоноград, Україна
Sport Living | Інтернет-магазин спортивного одягу, взуття та аксесуарів

Умови повернення

Повернення товару

Як повернути товар, якщо його доставили кур'єр/Укрпошта/Нова Пошта?

Якщо Ви замовляли товар з доставкою додому або до відділення Укрпошти, Нової Пошти, то повернути його можна двома способами:

• Надіслати до Центру дистрибуції за допомогою Укрпрочиту

• Надіслати за допомогою Нової Пошти

Що потрібно для відправлення до Центру дистрибуції?

• Товар, який Ви хочете повернути;

• Упаковка товару, всі ярлики, бирки, цінники (тільки при поверненні товарів належної якості);

• Копія підписаного акта прийому-передачі (будь-ласка, переконайтеся, що Акт підписано з Вашого боку)

• Копія касового чека Укрпошти або Нової Пошти, що підтверджує витрати на зворотне пересилання (якщо повертається товар неналежної якості).

Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опис на сайті товар без виробничих дефектів, який Вам не підійшов за розміром, кольором чи фасоном.

Повернення товару належної якості можливе лише при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, ярлики, цінник) та споживчих властивостей.

Що таке товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або не відповідає опису на сайті. Виробничі дефекти можуть бути виявлені як при отриманні товару, так і за його експлуатації протягом гарантійного терміну.

Коли буде здійснено повернення коштів?

Термін повернення коштів залежить від обраного Вами способу повернення:

• Повернення Новою Поштою / Укрпоштою

Повернення коштів за товар здійснюється протягом 5 днів після фізичного отримання Вашої посилки на нашому складі Центру дистрибуції. Перед відправкою товару, що повертається, просимо перевірити наявність усіх документів, щоб уникнути затримки з розглядом Вашої вимоги на повернення коштів. У разі повернення товару неналежної якості ми також повернемо Вам вартість зворотної доставки.

Протягом якого терміну я можу повернути товар?

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Чи можу я повернути частину замовлення?

Так, Ви можете повернути будь-яку річ, яка Вам не підійшла.

Чи можу я обміняти товар замість його повернення?

Відповідно до Закону про захист прав споживачів за дистанційного способу купівлі, товари обміну не підлягають, їх можна лише повернути. Якщо Ви хочете обміняти куплений раніше товар, то Вам необхідно зробити повернення товару, що не підходить Вам, і заново оформити замовлення.

Адреса для відправлення (Центр Дистрибуції):

Умови та деталі повернення, обговорюється в індивідуальному порядку.

Відправлення посилки здійснюється за рахунок покупця (у разі повернення товару неналежної якості вартість доставки буде відшкодована разом з вартістю товару). Товар не повинен відправлятися післяплатою. Відповідальність за товар до його доставки лежить на покупці.

У вас залишились запитання?

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару або наданого сервісу в індивідуальному порядку, просимо Вас направити письмове звернення до служби підтримки клієнтів електронною поштою sportlivingstore@gmail.com або зателефонувати за номером +38(063)157-85- 42 або +38 (095) 722-98-61. Будь ласка, приготуйте номер замовлення, за яким виникла претензія.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner