Новини компанії Sport Living - брендовий одяг, взуття та аксесуари для спорту
Основний розділ
- Глобальна спортивна компанія PUMA та AC Milan сьогодні представили домашню форму клубу на сезон 2024/25, яка ідеально поєднує історію «россонері» з майбутнім дизайну форми.Повна версія новини
- Світова спортивна компанія PUMA та дортмундська «Боруссія» сьогодні показали домашню форму сезону 2024/25, класичну ітерацію, яка вшановує багату спадщину клубу. Окрім домашньої форми, PUMA представляє передматчеву колекцію Borussia Dortmund 2024/25.Повна версія новини
- Світова спортивна компанія PUMA та Манчестер Сіті представили нову домашню форму для сезону 24/25. Небесно-блакитний комплект, створений із тканини Manchester, має оздоблення нитками 0161 – посилання на манкуніанське коріння Клубу.Повна версія новини
- Ретро-силует для бігу, який справді втілює класичну епоху дизайну взуття, культовий Easy Rider торкається в новому сезоні. OG Easy Rider, заснований на бігу, зазнав еволюції. У 2024 році він буде готовий до реміксування та переосмислення новим поколінням.Повна версія новини
Світ Спорту
- Остання команда PUMA з Колмом Діллейном, більш відомим як KidSuper, оживляє творчість американського художника через виразний дизайн і модернізовану класику. Після попередніх випусків партнерство черпає натхнення у футбольній спадщині PUMA та довічній пристрасті Діллана до спорту.Повна версія новини
- Спортивна компанія PUMA уклала довгострокову угоду з іспанською футбольною лігою LaLiga. Починаючи з сезону 2019/20, PUMA буде виробляти офіційний матч-м'яч для всіх ігор у вищих лігах Іспанії; ЛаЛига Сантандер і Ла Ліга 1 | 2 | 3.Повна версія новини
- adidas раді оголосити про продовження підтримки Ліги чемпіонів UEFA до 2021 року, а також Суперкубка УЄФА і Ліги чемпіонів УЄФА з футзалу.Повна версія новини
- Adidas для Ліги чемпіонів 2015/2016 представив офіційний м'яч, яким команди зіграють у матчах плей-офф і фіналу УЄФА – Finale MilanoПовна версія новини
Новинки
- Спортивна компанія PUMA і Porsche Design уклали стратегічне партнерство, щоб вивести на ринок нову лінію високоякісного спортивного одягу, взуття та аксесуарів, починаючи з сезону весна / літо 2019 року.Повна версія новини
- adidas працює з тисячами бігунів, щоб створити революційну модель ADIDAS ULTRABOOSTПовна версія новини
- LESS IMPACT = MORE POWER: кампанія спрямована на те, щоб надихати жінок на позитивні зміниПовна версія новини
- Спортивный бренд PUMA празднует 50-летие с выпуском специальной замшевой коллекции Pop Culture.Повна версія новини