Логотип adidas продовжить "прикрашати" м'ячі на змаганнях UEFA
adidas є офіційним постачальником м'ячів для проведення турнірів з 2001 року і з гордістю залишається провідним спортивним партнером на світових турнірах з футболу.
Клаус-Пітер Майєр, віце-президент зі спортивного маркетингу у футболі, сказав у своєму оголошенні: «Як футбольний бренд номер один у світі, ми створили багаторічне партнерство з UEFA, яке побачило багато в європейському футболі. Ми з нетерпінням чекаємо продовження цієї подорожі з нашими довгостроковими партнерами ».
Мета adidas - завжди пропонувати кращі продукти для спортсменів і продовжувати постачати «Official Match Ball», що використовується в Лізі чемпіонів УЄФА, - це визнання того, що ми процвітаємо.
- ЗРОБЛЕНО З MILANISMO: PUMA & AC MILAN ВІДЗНАЧУЮТЬ СПАДЩИНУ ROSSONERI ВИПУСКОМ ДОМАШНЬОГО НАБОРУ 2024/25Глобальна спортивна компанія PUMA та AC Milan сьогодні представили домашню форму клубу на сезон 2024/25, яка ідеально поєднує історію «россонері» з майбутнім дизайну форми.Повна версія новини
- ДІЙСНО КЛАСИКА: PUMA ТА BORUSSIA DORTMUND ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ДОМАШНЮ КОМПЛЕКТ TIMELESS 2024/25Світова спортивна компанія PUMA та дортмундська «Боруссія» сьогодні показали домашню форму сезону 2024/25, класичну ітерацію, яка вшановує багату спадщину клубу. Окрім домашньої форми, PUMA представляє передматчеву колекцію Borussia Dortmund 2024/25.Повна версія новини