ЗРОБЛЕНО З MILANISMO: PUMA & AC MILAN ВІДЗНАЧУЮТЬ СПАДЩИНУ ROSSONERI ВИПУСКОМ ДОМАШНЬОГО НАБОРУ 2024/25
З домівки позачасової моди ніщо так не говорить про футбольну спадщину, як червоно-чорні смуги AC Milan, синонім успіху, пристрасті та стилю – від газону до вулиць з 1899 року.
Там, де червоне зустрічається з чорним, футбол зустрічається з сім’єю, а класичні кольори візуально відображають людський геном – суть Milanismo. Він уособлює пристрасть, яка тече кров’ю у венах уболівальників, традицію, що передається з покоління в покоління та надягається одними з найкращих гравців у цю гру.
Класичний стиль нової форми з її червоно-чорними смугами та білими деталями є наверненням до 125-річної історії клубу, яку також відзначають спеціальною нашивкою на спині форми, яка буде присутня на всіх Комплекти PUMA цього сезону. Стиль дизайну PUMA, який міститься в цій формі, втілює в собі злиття спадщини та сучасності, створюючи форму, яка є не лише культовою, але й свідченням тривалої спадщини AC Milan. Визначальною особливістю цієї нової форми є напис «Social Club Institution» на внутрішньому комірі, що символізує непохитну відданість Клубу соціальним питанням і підкреслює роль «Мілана» як соціальної та культурної установи, яка прагне сприяти позитивним суспільним змінам відповідно до своїх значення.
Майкель Оттл, комерційний директор AC Milan, прокоментував: «Нова домашня форма AC Milan є свідченням нашої багатої спадщини та тривалої спадщини Milanismo, яка здатна об’єднати понад 500 мільйонів уболівальників по всьому світу. Ця футболка справді втілює дух пристрасті, відданості та інноваційності, що визначає наш Клуб. Ми з гордістю представляємо цю спеціальну форму, яка символізує нашу відданість не лише футбольній досконалості, але й нашій ролі як соціального та культурного інституту».
Марко Мюллер, старший директор з управління лінійкою продуктів PUMA Teamsport Apparel, додав: «Мілан — це більше, ніж клуб — це символ продуктивності на найвищому рівні, який ми хочемо поєднати з інноваціями, дизайном і технологіями. Завдяки класичним кольорам і візуальному зображенню людського геному він відзначає те, як любов до «Мілана» передавалася з покоління в покоління, «Зроблено з Milanismo» від Мілана до всього світу».
Марко продовжив: «Вперше з початку сезону 2024/25 наші футболки Club Replica виготовляються за нашою ініціативою RE:FIBRE, це буде включати 35 клубів і понад три мільйони предметів одягу, виготовлених із RE:FIBRE, створюючи більш кругову форму. і екологічний спосіб виробництва футбольних форм».
Процес RE:FIBRE зосереджується на текстильних відходах як основному джерелі матеріалу для створення нового текстилю. Перероблений матеріал можна використовувати для переробки знову і знову без втрати якості, що робить RE:FIBRE більш довгостроковим рішенням для переробки відходів поліефірного текстилю.
Створена для вболівальників футболка Replica поєднує той самий вигляд, що носиться на матчі, з технологією відведення поту DRY-CELL, розробленою для того, щоб на трибунах залишалося сухим і комфортним навіть у найнапруженіші дні матчу. Ідеально підходить як для ігрового дня, так і для повсякденного носіння, футболка Replica виготовлена за інноваційною технологією переробки RE:FIBRE від PUMA та містить принаймні 95% перероблених текстильних відходів. Футболка є не тільки модним, але й символом спортивної досконалості та екологічності. – усе це має важливе значення для вірних Мілана.
Майкель Оттл, комерційний директор «Мілана», також прокоментував ініціативу RE:FIBRE: «Приймаючи такі ініціативи, як RE:FIBRE, «Мілан» прагне побудувати світле майбутнє для наступного покоління футбольних уболівальників, наголошуючи на важливості сталого розвитку. і наші цінності на глобальній арені».
Ця історія буде розказана в автентичній футболці, яку будуть носити гравці на полі Сан-Сіро та вболівальники в усьому світі, виготовлена з тканини PUMA ULTRAWEAVE, яка зменшує вагу та тертя та має спортивну форму. для продуктивності елітного рівня.
Нова домашня форма «Мілана» сезону 2024/25 дебютує на полі під час останнього домашнього матчу сезону на «Сан-Сіро» проти «Салернітани», а також буде одягнена в першу команду чоловіків під час товариської гри проти «Роми» в Перті. Австралія 31 травня.
- ДІЙСНО КЛАСИКА: PUMA ТА BORUSSIA DORTMUND ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ДОМАШНЮ КОМПЛЕКТ TIMELESS 2024/25Світова спортивна компанія PUMA та дортмундська «Боруссія» сьогодні показали домашню форму сезону 2024/25, класичну ітерацію, яка вшановує багату спадщину клубу. Окрім домашньої форми, PUMA представляє передматчеву колекцію Borussia Dortmund 2024/25.Повна версія новини
- ПЕРЕПИСАНА КЛАСИКА: PUMA ПЕРЕСУВАЄ ЛЕГКОГО РАЙДЕРА З ТРЕКУ НА ВУЛИЦЮРетро-силует для бігу, який справді втілює класичну епоху дизайну взуття, культовий Easy Rider торкається в новому сезоні. OG Easy Rider, заснований на бігу, зазнав еволюції. У 2024 році він буде готовий до реміксування та переосмислення новим поколінням.Повна версія новини