Нова взуття для "нового спорту"
Дизайнери і розробники продуктів adidas працювали з бігунами з усього світу, щоб створити нову модель.
Переважна зворотній зв'язок від бігунів полягала в тому, що біг змінюється, стає молодшою і демократичнішою. З появою міських клубів бігу і веселих забігів біг став тепер товариським спортом, а не просто щось, що люди роблять самостійно.
Бігуни дали зрозуміти, що їм потрібен більш простий продукт з меншою кількістю деталей, але з однаково високою продуктивністю. Щоб відобразити це, оригінальний adidas Ultraboost був деконструирован і реконструйований з 17 частин, щоб зосередитися на чотирьох ключових компонентах - Оптимізований BOOST, Торсіонна пружина, Primeknit 360 і 3D Heel Frame.
- Optimized BOOST - завдяки збільшенню на 20% BOOST в межподошве порівняно з Adidas Ultraboost першого покоління, ця оновлена технологія забезпечує ще більше віддачі енергії
- Torsion Spring - легка конструкція для покращеної підтримки при приземленні і швидкого переходу бігунів в рух
- Primeknit 360 - відчувається як друга шкіра, поєднуючи чистий комфорт з легкими характеристиками
- Updated 3D Heel Frame - спрощений дизайн утримує каблук, забезпечуючи ідеальне поєднання адаптивності та підтримки
Сэм Хэнди, вице-президент по дизайну adidas Running, сказал: «Создавая adidas Ultraboost 19, мы порвали книгу правил. Мы бросили вызов существующему положению о том, какими должны быть кроссовки и как их создавать. Мы привлекли бегунов со всей нашей сети для участия в этом процессе, сконцентрироваться на одной цели - создать максимально адаптивную версию adidas Ultraboost, ориентированную на производительность. В этом путешествии мы буквально разорвали старую модель и открыли новые методы испытаний, изготовления и окраски, чтобы по-настоящему бросить вызов нашим амбициям ».
Щоб відсвяткувати нову модель, adidas Running запускає маркетингову кампанію під назвою Recode Running. Ця рекламна кампанія, присвячена культури і творчості «нового бігу» та її здатності трансформуватися, починається з трейлера, в якому беруть участь відомі бігуни adidas з Лос-Анджелеса і Нью-Йорка, в тому числі Адам Франсик, Кваси Кессі, Шиара Робісон, Тіа Хрубала і Баяно Камани.
- ЗРОБЛЕНО З MILANISMO: PUMA & AC MILAN ВІДЗНАЧУЮТЬ СПАДЩИНУ ROSSONERI ВИПУСКОМ ДОМАШНЬОГО НАБОРУ 2024/25Глобальна спортивна компанія PUMA та AC Milan сьогодні представили домашню форму клубу на сезон 2024/25, яка ідеально поєднує історію «россонері» з майбутнім дизайну форми.Повна версія новини
- ДІЙСНО КЛАСИКА: PUMA ТА BORUSSIA DORTMUND ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ДОМАШНЮ КОМПЛЕКТ TIMELESS 2024/25Світова спортивна компанія PUMA та дортмундська «Боруссія» сьогодні показали домашню форму сезону 2024/25, класичну ітерацію, яка вшановує багату спадщину клубу. Окрім домашньої форми, PUMA представляє передматчеву колекцію Borussia Dortmund 2024/25.Повна версія новини