adidas від Stella McCartney штурмує новий сезон з випуском колекції Осінь / Зима 2018
Дикий, натхненний природою Осінь / Зима 2018 нагадує інстинкт тварини
Обличчям компанії стала відома супермодель Ming Xi (Мінг Сі), вона ж і буде новим амбасадором для бренду Stella McCartney від adidas
adidas від Stella McCartney сьогодні вирушає в сезон осінь-зима 2018 року з колекцією, передає силу природи. Натхненні тваринами, дизайнери спільно з інженерами розробили колекцію призначену захистити спортсменів-жінок в будь-яку погоду, тим самим харчуючись донести повідомлення, що кожен може внести свою частку в захист свого ж оточення. Підняти це гасло на новий рівень, продовжити місію LESS IMPACT = MORE POWER випала честь нового глобального амбассадору Мінг Сі.
Колекція розроблена з метою підкреслити різницю підходів. Для цього ми використовуємо еко-інноваційні тканини, які включають в себе перероблений поліефір (Parley's Ocean Plastic®), пряжу ECONYL® і органічний бавовник разом з такими технологіями як Climaheat і BOOST. Для повного занурення спортсмена в нестримний дикий світ тварин, допоможуть принти природи і тварин, що перебувають під загрозою зникнення.
У минулому сезоні ми почали амбітну поїздку з нашою місією LESS IMPACT = MORE POWER. Тепер ми піднімаємо це зобов'язання на новий рівень. Як бренд на вершині жіночої спортивної діяльності і стилю, ми несете відповідальність за надання жінкам вибору, який дозволяє їм стати частиною спільноти підтримує наш напрямок. Більше половини нашого одягу і третина нашої взуття в FW18 зроблені з використанням еко-інноваційних і перероблених матеріалів, таких як Ocean Plastic® від Parley.
Ming Xi (Мінг Сі) – супермодель народжена в Шанхаї, є новим глобальним послом adidas by Stella McCartney. Вона є ідеальним втіленням жінки для adidas від Стелли Маккартні. Вона прагне вести приклад і надихати інших своєю позитивною енергією і жагою до життя. Любов Міна Сі до природи розкрила в ній бажання взяти участь у захисті нашої планети і мотивувати інших жінок до того що все що вони роблять, має велике значення.
- ЗРОБЛЕНО З MILANISMO: PUMA & AC MILAN ВІДЗНАЧУЮТЬ СПАДЩИНУ ROSSONERI ВИПУСКОМ ДОМАШНЬОГО НАБОРУ 2024/25Глобальна спортивна компанія PUMA та AC Milan сьогодні представили домашню форму клубу на сезон 2024/25, яка ідеально поєднує історію «россонері» з майбутнім дизайну форми.Повна версія новини
- ДІЙСНО КЛАСИКА: PUMA ТА BORUSSIA DORTMUND ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ДОМАШНЮ КОМПЛЕКТ TIMELESS 2024/25Світова спортивна компанія PUMA та дортмундська «Боруссія» сьогодні показали домашню форму сезону 2024/25, класичну ітерацію, яка вшановує багату спадщину клубу. Окрім домашньої форми, PUMA представляє передматчеву колекцію Borussia Dortmund 2024/25.Повна версія новини