Історія компанії nike

1957 — майбутні засновники «Nike» зустрічаються в Орегонському університеті в Юджині — біговій цитаделі Америки. Білл Бауермен — один з кращих американських тренерів з легкої атлетики і Філ Найт — бігун на середні дистанції, який тренується у складі команди Бауермена, налагоджують співпрацю.
1962 — у своїй науковій роботі в Стенфорді Філ Найт запевняє, що недорогі, високотехнологічні експортні товари з Японії можуть усунути німецьке домінування на американському ринку спортивного взуття. Після отримання диплома з адміністративного менеджменту Найт вирушає у світове турне. Зробивши зупинку в Японії, він зв'язується з компанією «Onitsuka Tiger» — виробником якісної спортивного взуття, і переконує її керівництво в тому, що у їх товару є величезні маркетингові можливості в США. Коли його запитують, яку компанію він представляє, Найт придумує ім'я своєї компанії, давши народження «Blue Ribbon Sports»— попередника «Nike».
1963 — Найт отримує першу партію взуття «Tiger» в кількості 200 пар.
1964 — Найт і Бауермен об'єднуються для налагодження бізнесу, вклавши в партнерство з $500. Найт працює в бухгалтерській фірмі, а у вільний час займається поширенням взуття з підвалу батька і кузова свого автомобіля під час місцевих та регіональних змагань з легкої атлетики.
1965 — Джеф Джонсон, колишній суперник Філа Найта з бігової доріжки в Стенфорді, погоджується працювати за комісійні в якості першого працівника «BRS»з повною зайнятістю.
1966 — Джеф Джонсон відкриває перший пункт роздрібної торгівлі «BRS» в Санта Моніці, штат Каліфорнія.
1967 — Найт і Бауермен засновують «BRS Inc.» — Орегонську корпорацію, спадкоємицю своєї партнерської фірми «Blue RibbonSports». «BRS, Inc.»Стає ексклюзивним дистриб'ютором і продавцем взуття для бігу японської компанії «Onitsuka Tiger».
З'являється взуття, створена на основі пінного подушечки у вигляді танкетки на п'яті, яку запропонував Білл Бауермен.
1969 — Філ Найт звільняється з посади доцента з адміністративного менеджменту в Портлендському державному університеті і повністю присвячує себе компанії.
1970 — Бауермен починає експериментувати з гумовими шипами , заливаючи рідку гумову масу в электровафельницу своєї дружини і створюючи підошву, яка назавжди змінює дизайн біговій взуття.
1971 — за гонорар у розмірі $35 студентка графічного дизайну Керолін Девідсон, з якої Філ Найт познайомився в Портлендському державному університеті, створює торговий знак «Swoosh».
Джеффу Джонсону, першому службовцю компанії, сниться Ніка — грецька богиня перемоги — і він пропонує засновникам дати компанії нову назву «NIKE» в її честь.
1972 — дистриб'юторський суперечка призводить до судового процесу і окончательнму розриву ділових відносин між «BRS» і «Onitsuka Tiger».
На ринку спортивного взуття і одягу з'являється нова компанія — «NIKE».
1973 — американський рекордсмен Стів Префонтейн стає першим легкоатлетом, який виступає в фірмового взуття «Nike». Він звертає багатьох своїх «конкурентів»до молодого бренду.
1974 — представлені кросівки «WAFFLE TRAINERS» , характерною ознакою яких була відома підошва Тренера Бауермена. Незабаром вони стають самими популярними тренувальними кросівками країни.
1977 — «Nike» відкриває перший в США тренувальний клуб для елітних атлетів під назвою «Athletics West».
1978 —відомий тенісист Джон Макэнро укладає контракт з компанією. «Nike» легко впізнається в яскравому характер і високодуховної особистості Макэнро.
1979 — Френк Руді — колишній службовець NASA, приходить в «Nike» з ідеєю. Разом вони створюютьперші повітряні подушки: стійки камери, заповнені стисненим газом, які стискаються під тиском, а потім у протилежному напрямку розтискаються. В результаті з'являється система амортизації «Nike Air» — нововведення компанії.
1979 — «Nike» представляє «AIR TAILWIND» — перші бігові кросівки з «Nike Air» — передовий, технологічною системою амортизації з повітряною подушкою.
1980 — першим спортсменом, який виграв олімпійську медаль у взуття «Nike» , стає британський бігун Стів Оветт. Так як американський бойкот Олімпійських ігор у Москві не дозволив кращим американським бігунам насолодитися славою, у Оветта з'явилася золота можливість. Змагаючись на 800 м, Оветт виграв золоту медаль з результатом 1:45.4. Вперше взуття «Nike» прикрасила високий подіум поруч з Олімпійським вогнем.
1984 — 58 атлетів з усього світу, які підтримали «Nike», привезли додому 65 медалей з Олімпійських ігор, проведених в Лос-Анжелесі.
1985 — Баскетбольний новачок Майкл Джордан з «Чикаго Буллз» підписує контракт з «Nike» на рекламу лінії взуття «AIR JORDAN» та спеціалізованої одягу.
1987 — рекламної компанії під назвою «Революція» представляють кросівки AIR MAX».
1988 — рекламна компанія «Just Do It».
1990 — в Портленді, штат Орегон, відкривається перший «Nike Town». Це 100% спортивний роздрібний магазин площею 2.145,5 кв. м.
1991 — Майкл Джордан наводить «Чикаго Буллз» до першого чемпіонства в НБА.
1995 — «Nike» виходить на хокейну арену купуючи компанію «Canstar Sports Inc.», Куди входить і відома фірма «Bauer», іпредставляє свої перші ковзани «Air Eccel Elite».
1996 — Легкоатлети Карл Льюїс, Гейл Деверс і Майкл Джонсон в золотих шиповках «Nike» виграють золото на Олімпійських іграх в Атланті.
1997 — Тайгер Вудс виграє свій перший турнір «Masters» безпрецедентними 12 ударами, ставши наймолодшим чемпіоном турніру, і офіційно починає своє «панування» в гольфі.
1999 — Ленс Армстронг, чиїм спонсором був «Nike», вперше виграє «Tour de France» . 25 липня 1999 всі паризькі газети писали про атлета, який поборов рак і це було одне із самих вражаючих повернень в історії спорту.
Бігуни на ковзанах в костюмах «Nike Swift Skin» ставлять 8 світових рекордів і завойовують золоті медалі на Олімпійських іграх в Солт Лейк Сіті.
У грудні помирає один із засновників «Nike»— Білл Бауермен.
2003 — відома компанія «Converse Inc.» приєднується до портфоліо «Nike».
2005 — Компанія «Nike»випускає нову технологію «Nike Pro» — це лінія спеціального одягу для спортсменів. Її носять під формою представники, як командних, так і індивідуальних видів спорту.
Для реклами фірмового сайту «Nikeid.com», відвідувачі якого можуть створювати дизайн кросівок з урахуванням власних уподобань, компанія «Nike» встановила на площі Таймс-сквер в Нью-Йорку, перший «дійсно інтерактивний білборд». Перехожі отримали можливість створити свій варіант моделі «Nike Free 5.0», буквально «не сходячи з місця», за допомогою мобільного телефону.
2006 — було випущено тридцатидолларовый «Nike+ iPod Sport Kit «для «iPod nano», який відразу ж завоював величезний успіх. Менш ніж за 90 днів було продано понад 450 000 примірників.
2007 — «Nike» представляє кросівки Air Max 360» . Унікальна система амортизації — це 360 градусів повітряної подушки, яка є найбільшою повітряною камерою «Nike Air». «Air Max 360»— це підошва без піни, що значно зменшує вагу і підвищує міцність кросівок.
«Nike», заявляє про придбання британського виробника футбольної одягу «Umbro Plc».
2008 — «Nike» і бренд Jordan представили двадцять третю модель кросівок «Air Jordan XX3».На думку Майкла Джордана і дизайнера взуття Тінкер Хетфілд, «модель Air Jordan XX3 повинна стати кращою парою кросівок для гри в баскетбол за всю його історію».
«Nike» і американський баскетболіст Кобі Брайант представили кросівки для баскетболістів, які бренд назвав найбільш легкими і сильними» за всю історію компанії — «Nike Hyperdunk».
2009 — «Nike» представляє кросівки Air Max LeBron VII» , які створювалися у співпраці з відомим баскетболістом ЛеБроном Джеймсом. Дизайн для них був запропонований Джейсоном Петрі, метою якого було створити «міцні та зручні кросівки, які відображають стиль ЛеБрона», а головною відмінністю цієї моделі стали особливості застосування фірмових технологій «Nike» — «Air Max «і «Flywire».
2010 — "Nike "випустив рекламний ролик "Write the Future"("Створи майбутнє") — 3х-хвилинне відео про футбол. По суті, це розповідь про те, як один епізод може змінити не тільки долю матчу, але й долю футболіста — підняти його на спортивні вершини або поставити хрест на його кар'єрі. У зйомках ролика взяли участь відомі футболісти: Кріштіану Роналду, Дідьє Дрогба, Уейн Руні, Фабіо Каннаваро, Франк Рібері і багато інші
- Технології adidas і розробки партнерівДевіз компанії Adidas звучить наступним чином: Неможливе можливо! Потрібно рухатися вперед, долати перешкоди, відкривати нові горизонти.Повна версія статті
- Технології adidas. Коротко про головнеПідбір найбільш актуальних технологій які впроваджує adidas в свої продукти на сьогоднішній день.Повна версія статті