Історія компанії merrell
1981 – Ренді Меррелл зі штату Юта, який власноруч виготовляв ковбойські чоботи на замовлення, почав виготовляти взуття для туризму "Hiking Boot". Кожна пара таких черевиків коштувала 500$, а виробництво займало 6 місяців. Всього за кілька років взуття Merrell придбала величезну популярність у всіх куточках Сполучених Штатів.
1983 – зручна і якісна взуття Ренді з успіхом реалізується в магазинах США. Бренд пропонує як чоловічу, так і жіночу взуття з технологією "Gore-Tex" від партнера "Gore".
1985 – революційне поява на лижному ринку взуття на липучках Velcro, що отримала назву "XCD " Velcro". У цьому ж році Merrell представляє ще 2 бестселера: "Merrell Eagle" і "Merrell Super Comp", перші гірськолижні черевики з пластиковими чохлами і застібками.
Проте вже в 1986 році Ренді Меррелл продає свої акції компанії і повертається в Юту до пошиття взуття на замовлення.
1987 – компанія з Монреаля "Karhu" – виробник гірськолижного та хокейного обладнання, купує Merrell і ліцензує інноваційну систему повітряної амортизації "Air Cushion" – технологію, яка забезпечує максимальний рівень комфорту при ходьбі.
1988 – відкриття представництва і в Канаді , де зацікавленість у придбанні досягла неймовірних масштабів. У тому ж році, туристична взуття Merrell була визнана кращою за версією популярного журналу "Backpacker".
1989 – англійці з великою лояльністю реагують на появу нової марки в Обьединенном Королівстві, що дозволило і там очолити представництво.
Merrell рухається в напрямку вдосконалення і представляє свої перші технологічні спортивні сандалі,впроваджується технологія захисту взуття від води – "Weather Tight Construction" (Wtc+). Обсяги продажу досягають значення 300 000 пар у рік – цей факт став беззаперечним доказом визнання якості взуття Merrell.
1993 – асортимент Merrell зростає до 82 моделей. Встановлюється р орячая лінія для споживачів, що дозволило уважно відстежити інтереси і переваги покупців.
1995 – Merrell і Vibram починають співпрацю в розробці серії інноваційних підошов підвищеного зчеплення з поверхнею для туристичної взуття Merrell.
1997 – побачивши великий потенціал бренду Merrell, американська корпорація "Wolverine World Wide" купує компанію. "WWW" – є найбільшим виробником взуття в США.
1998 – Merrell починає виробництво мокасин і клогів, які увійшли в категорію "Aftersport" – нове відокремлений напрям, спрямований на використання при катанні на велосипеді і лижах або скелелазінні.
2002 – журнал "Footwear Plus" визнав Merrell "Брендом року" за чудовий дизайн взуття. Унікальність і цінність цієї винагороди полягає у тому , що переможця визначає голосування роздрібних покупців. В цьому ж році компанія "Gore and Associates" вшанувала Merrell винагородою за передове використання водонепроникної мембрани "Gore-Tex".
2004 – Merrel отримує вже другу нагороду від журналу Footwear Plus, як краща взуття в категорії OUTDOOR.
2005 – бренд впроваджує нову концепцію формування своїх колекцій. Концепція "Continium" заснована на пропозицію повного набору взуття для будь-яких видів відпочинку і спортивних навантажень, починаючи з повсякденних черевик і закінчуючи спеціальним туристичним і гірським взуттям.
2006 – бренд випускає власну лінію одягу. П'ятий рік поспіль Merrell стає кращим Outdoor брендом за версією авторитетного спеціалізованого журналу «Footwear Plus».
2007 – асортиментний ряд бренду значно збільшився. Вперше була представлена нова лінія універсального взуття "Siren", серії "Multi-sport", яку розробили спеціально для жінок.
2011 – успішний виробник фіксує показник продажів технологічної взуття різних категорій в 130 країнах світу. Майже 30-річний досвід у виробництві дає про себе знати і свідчить про високий рівень довіри до торгової марки Merrell.
2012 – Запуск лінійки продуктів M-Connect.Подорож триває....
- Технології adidas і розробки партнерівДевіз компанії Adidas звучить наступним чином: Неможливе можливо! Потрібно рухатися вперед, долати перешкоди, відкривати нові горизонти.Повна версія статті
- Технології adidas. Коротко про головнеПідбір найбільш актуальних технологій які впроваджує adidas в свої продукти на сьогоднішній день.Повна версія статті