Технологія Boost
Технологія Adidas Boost робить бренд знову актуальним.
Коли справа доходить до інновацій в спортивній індустрії, а тут конкуренція велика, то простими розробками роздобути покупця не так то і легко. Потрібен був "постріл" в точку, Adidas довго шукав чим здивувати споживача, але в останні два роки бренду нарешті вдалося знайти свій стиль. Приводом для свята є «впровадження інноваційної технології амортизуючим охрестили “Трьох Stripes Boost ".
Нелегко було для бренду придумати цю технологію.
Звичайно ж Адідас постійно дивував новими колекціями та технологіями, безліч моделей стали іконами стилю і досі радують глас своїм дизайном, які залишаються в значній мірі незмінним на протязі десятиліть, такі як Stan Smith і Superstar, але в аспекті характеристики, бренду не вистачало визначальної риси для Адідас, то щоб дійсно визначало власний стиль.
Все змінилося в 2013 році, коли Adidas представили світові свою найамбітнішу технологію -Boost. Адідас стверджував, що Boost це революційна, амортизуюча технологія, яка продемонструвала найвищу віддачу енергії в будь-якому занедбаному продукті, тип технології, яка перевертає галузі в тому ж дусі, що і Flyknit компанії Nike, зробила для своєї лінії кросівок. Boost зроблено з тисяч спеціально розроблених спінених гранул, так званих «енергетичних капсул", сам процес, щоб зробити BOOST потребує допомоги найбільшого в світі хімічного виробника в світі, BASF.
На першому етапі розробки Boost,багато дивилися зі скептицизмом на такий сміливий крок, але насправді все базувалося на науці. Система працює таким чином, що при деформації підошви, вона віддає частину енергії назад, при цьому зберігаючи зручну поставу для ноги, роблячи все таким чином, щоб максимально допомогти спортсмену. Технологія деформується під різними кутами, при різних навантаженнях, що на відчуттях аналогічно тому, як ваша нога працює.
Якщо чесно, то Boost став джокером для бренду. Поворотний момент настав у наступному році, коли Adidas представив "Pure Boost", він став конкурентоспроможним цінової політики. Це був перший раз за останні роки, коли "три смужки" презентували інноваційну технологію, в яку закохалися покупці і яку в даний час визнали професійні спортсмени.
Pure Boost, взяв світ кросівок штурмом і був проголошений як "супер стильний бігун", водночас залишаючись максимально комфортним. Це був настільки успішний проект, що ми навіть назвали його кращим кросівок року в 2014 р.
Тим не менш, як і будь-який бренд, адідас потребував оцінки свого дітища, новий флагманський adidas runner охрестили "кращою в світі взуттям для бігу". Це визнання вони отримали завдяки Ultra Boost з полномерной підошвою в стилі Boost і поверхнею від Primeknit. "Це найбільша взуття для бігу, тому що вона на 20 відсотків має більше Boost'а," пояснює Карнес. Для того, щоб створити яскраву картину, уявіть собі 3000 крихітних пінопластових гранул, які склеюються між собою і всі вони діють в унісон, щоб сформувати те, що становить податливий амортизатор для ваших ніг.
Тим не менш, маючи такий продукт це тільки одна частина головоломки. Ні однієї великої компанії не вдалося б цього без якоїсь маркетингової стратегії, і саме тут приходить Каньє Уест. Коли вперше було оголошено, що West поміняє Nike на Adidas, світ кросівок чекав всерйоз плоди цього партнерства.
Таке партнерство викликало соціальне безумство, ЗМІ відразу ж поставили технологію Boost, на передньому місці світу моди і музики. Це був розумний хід для Adidas, ефективно використовувати культову знаменитість ріпа, але був ще розумнішими крок, коли уклали договір West'а з брендом, тим самим забезпечивши ідеальний ґрунт для технології, це допомогло їм дійсно сяяти у всіх спортивних новинах і блогах.
Adidas 750 Boost, були настільки комфортними для Kanye, що він навіть грав у них баскетбол у свій день народження, хоча призначення їх було швидше гуляти в парку ніж займатися спортом. Тим самим зробивши цементовану грунт і підтвердивши універсальність технології Boost. З цією розробкою почали працювати не тільки в бігових видах спорту, традиційних для суспільства, таких, як баскетбол, футбол і бейсбол, але й почали застосовувати у більш вузькому сегменті, призначені скоріше для професіоналів, чим для простого споживача і цінителя бренду.
Тепер "Три Смужки" має реальний шанс конкурувати з гігантом Nike і нарешті, викопати себе з другого місця. Ця технологічна розробка дала нове життя для Німецького бренда що безсумнівно забезпечить лідерство і визнання у всьому світі.
- ЗРОБЛЕНО З MILANISMO: PUMA & AC MILAN ВІДЗНАЧУЮТЬ СПАДЩИНУ ROSSONERI ВИПУСКОМ ДОМАШНЬОГО НАБОРУ 2024/25Глобальна спортивна компанія PUMA та AC Milan сьогодні представили домашню форму клубу на сезон 2024/25, яка ідеально поєднує історію «россонері» з майбутнім дизайну форми.Повна версія новини
- ДІЙСНО КЛАСИКА: PUMA ТА BORUSSIA DORTMUND ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ДОМАШНЮ КОМПЛЕКТ TIMELESS 2024/25Світова спортивна компанія PUMA та дортмундська «Боруссія» сьогодні показали домашню форму сезону 2024/25, класичну ітерацію, яка вшановує багату спадщину клубу. Окрім домашньої форми, PUMA представляє передматчеву колекцію Borussia Dortmund 2024/25.Повна версія новини